Εγκυμοσύνη & θάλασσα!

Βαθμολογήστε αυτό το άρθρο
(1 Ψήφος)

Είστε έγκυος και θέλετε να δροσιστείτε στη θάλασσα; Ε ναι λοιπόν μπορείτε!!!

Το καλοκαίρι έχει μπει για τα καλά και η θερμοκρασία όσο πάει και ανεβαίνει. Όταν αυτό σας βρει να περιμένετε το μωράκι σας να γεννηθεί τότε το καλοκαίρι και η παραμικρή άνοδος της θερμοκρασίας μπορεί να σας φαίνεται καύσωνας σε σύγκριση με το πως νιώθουν όσοι δεν εγκυμονούν. Το μπάνιο στη θάλασσα προσφέρει δροσιά και χαλάρωση σε αυτές τις δύσκολες – καυτές μέρες του καλοκαιριού ακόμα και αν βρίσκεστε σε προχωρημένη εγκυμοσύνη. Να λοιπόν μερικές χρήσιμες συμβουλές που θα πρέπει πάντα να θυμάστε:

1) Το μπάνιο στη θάλασσα επιτρέπεται καθώς η κολύμβηση θεωρείται ίσως και η καλύτερη γυμναστική για την έγκυο καθώς η άνωση τη βοηθά να μην αισθάνεται το βάρος της εγκυμοσύνης.

2) Να αποφεύγεται η έκθεση στον ήλιο καθώς υπάρχει ο κίνδυνος αφυδάτωσης. Η έγκυος θα πρέπει να είναι πολύ καλά ενυδατωμένη.

3) Τα αντηλιακά επιτρέπονται.

4) Καλό θα ήταν η έγκυος να μην παραμένει με το βρεγμένο μαγιό για πολύ ώρα εκτός της θάλασσας καθώς υπάρχει ο κίνδυνος μυκητιάσεων.

5) Προτιμάτε καθαρές θάλασσες. Οι πισίνες επιτρέπονται μόνο εφόσον μπορείτε να είστε σίγουροι ότι καθαρίζονται σωστά.

6) Το μπάνιο επιτρέπεται ως και το τέλος σχεδόν της εγκυμοσύνης (38 – 39 εβδομάδες).

7) Η έγκυος καλό θα ήταν να μην κάθεται ποτέ απευθείας επάνω στην άμμο αλλά να προστατεύεται από μία πετσέτα ή ακόμα καλύτερα να έχει καθισματάκι – καρέκλα. Αυτό βέβαια ισχύει για όλους όμως μία έγκυος είναι πιο ευαίσθητη σε αυτή τη φάση.

8) Τέλος αποφεύγεται η έκθεση στον ήλιο και το κολύμπι κατά τις μεσημβρινές ώρες. (11 π.μ – 4 μ.μ. )

Ώρα για μπάνιο λοιπόν!!!!!!!!!!!!!!!

Τελευταία τροποποίηση στις Τρίτη, 10 Ιουλίου 2012 00:01

Τελευταία άρθρα από τον/την Μαριτίνα Παπαιωάννου